צילום חיי לילה

נעים מאוד, כיף שבאתם! שמי יוני שפרצלם מקצועי.

בעלים של בר המעוניין לייחצן את עצמו ומחפש את הדרך לשדר את האווירה הנכונה? מפיק פסטיבל המעוניין להעביר את העוצמות המועברות בהופעה? אירוע גדול מתקרב וזקוקים לצלם מקצועי שיהיה בסביבה? אשמח לעמוד לשירותכם.

אבל רגע לפני שאני ממשיך, אתם מוזמנים להציץ במגוון צילומים.

לפרטים נוספים השאירו לי פניה באתר או התקשרו054-4440203.

צילום חיי לילה ומסיבות

אפתח ברגע שרבים מאתנו חוו ומכירים היטב:

שעת ליל מאוחרת, אנחנו מביטים לשמיים ורואים את הירח במלוא הדרו. מיד ממהרים לשלוף את הטלפון הנייד ולתעד את המאורע הנפלא ששטף את עינינו. התוצאה? ובכן, מי שלא נכח באירוע וודאי יביט עלינו ספק מבודר ספק מודאג לנוכח העובדה שבתמונה מתנוסס לו עיגול קטנטן זוהר, כלל לא מחמיא, וספק שייראה כמו מה שרואות עינינו.

בצילום לילה אנחנו חווים את אותה החוויה. האור הטבעי המזערי והאורות המלאכותיים יכולים להתגלות כבעיה דיי רצינית כאשר רוצים להוציא תמונה מחמיאה או כזו שמשדרת בדיוק את האווירה ששוררת באולם, המועדון או הבר.

תמונה אחת, כל כך הרבה צבעים

חיי הלילה בעיר הגדולה, כמו גם פסטיבלים בשטח הפתוחמביאים עמם שלל מופעים אורקוליים מרהיבים. בר מוחשך מביא עמו צבעוניות מעומעמת המעטרת את הקירות, מסיבה או פסטיבל מביאים עמם צבעוניות עזה, תאורות לייזר ואף תאורות ותשלבושות הזוהרות בחושך. 

מה המסר אותו אתם רוצים לשדר? האם המטרה היא לספק מזגרת לנוכחים באירוע? או אולי תיועד מטעמי שיווקצילום חיי לילה יכול גם להיות מופע מרהיב של הפילהרמונית או כנס / ערב גיבוש לעובדים

כפי שאתם וודאי יכולים להבין, ז’אנר צילום חיי הלילה והמסיבות יכול לדבר במגוון עשיר של שפות שונות.

אווירה צעירה וקצבית? או אולי אווירה אלגנטית? אווירה שמחה וקופצנית? או אולי מעט חשוכה אך מסקרנת ומזמינה?

להבין את הפרויקט

צילום נכון של חיי לילה מוכרח להתחיל מהבנת האירוע, מהיכרות עם הקהל שעתיד לשתף פעולה עם הצלם.

האם אנחנו מחפשים עם דגש צילום אמנותי ומשוחרר? או תיעוד מוקפד של האירוע עם דגש על שיווקהאם המטרה היא לשמר אירוע שייצרב בהמשך כחוויה וזיכרון נהדר?

מיד עם הזמנת הצילום אבין את השאלות החשובות, אלמד את התשובות ומשם קצרה הדרך לתוצאות נפלאות.

 

התקשרו: 0544440203

אנא השאיר/י פרטיך בטופס: