צילום תדמית לחברות

אם בעבר צילומי תדמית היו מנת חלקן של חברות בינוניות וגדולות, הרי שכיום כל עסק ואפילו כאלו שמבוססים על פרילנסרים (One Man Show) זקוקים לניראות אטרקטיבית שמעודדת את הקהלים הפוטנציאליים להפוך ללקוחות משלמים.

 

הוסיפו אל תוך השוק התחרותי את הזירה התחרותית והרוויה הלא היא האינטרנט. הרשת היא מקום נהדר שבו הגולשים יכולים למצוא אותנו; מרשתות חברתיות ועד למנועי החיפוש – מי שקיים ברשת, קיים בתודעה. ועם זאת, לא די בכך שיהיה לנו אתר ואין זה מספיק שיהיה לנו דף עסקי בפייסבוק.

 

חשוב שנזכור שהגולשים מוצפים במידע במלוא מובן המילה. הם חשופים לאינספור הצעות, אינספור עסקים ואינספור מסרים שיווקיים. אומרים שתמונה אחת טומנת בחובה אלף מילים? מוטיב שמאפיין את התנהגות הגולשים הוא המחסור בזמן – למרביתם אין סבלנות לקרוא ומה שהם מחפשים הוא לא אחר מאשר עזרים ויזואליים שונים דוגמת סרטוני תדמית וצילומים מקצועיים שיספרו את הכל מבלי להצריך לקרוא מגילה.

 

אני יכול לזרוק לכם סיסמאות כמו "העסק שלכם צריך צילום תדמית לחברות!" ולספר לכם עד כמה "אתם מפספסים את הקהלים שלכם". אך מה שאני מציע הוא פשוט שתתנו קפיצה אל המתחרים. מצאתם צילומי תדמית מרשימים? כדאי שגם אתם תיכנסו למשוואה. מצאתם מתחרים שאין להם צילומי תדמית לעסקים? זה הזמן לעקוף אותם בסיבוב ולהיראות מרשימים יותר.

 

אם אתם בעלים או מנהלים עסקים, זכרו תמיד שמה שהקהלים שלכם רואים בהתחלה, הוא גם מה שילווה אותם כל הדרך עד לפגישה או ביצוע רכישה.

לפרטים נוספים מוזמנים להשאיר לי פניה או להתקשר:

  054-4440203(יוני).

  

צילומי תדמית - תיק עבודות

צילום תדמית לעסקים - מה זה?

על זה שהעסק מוכרח לבלוט אנחנו וודאי מסכימים, אבל האם בהכרח צילומי תדמית יהיו מה שיתפוס את הגולשים?

 

אם ננסה לפשט את התהליך, אז צילום תדמית הוא "בוק" שלא נועד למזכרת או לציון אירוע כמו בר או בת מצווה. המטרה שלנו

היא מאוד ממוקדת – להעביר לצופים את המסרים השיווקיים הנכונים, ולדרבן עסקים.

 

צילום תדמית עבור עסק א' יכול מאוד להשתנות מן האופן שבו ניגש לצילום תדמית עבור עסק ב'.

 

כך למשל, אם מדובר בחברה, אז ייתכן שצילומי אווירה יענו על המטרה וישקפו את ההווי היומיומי, הדינמיות, הגישה החיובית והשאפתנות לדחוף קדימה.

 

אם מדובר בפרילנסרים שמציעים את שירותיהם, צילום פורטרט בהחלט יענה על הציפייה.

 

חשוב גם להבדיל בין צילומי תדמית שמיועדים לאתרים, לבין צילומים שמיועדים מראש לרשתות חברתיות.

 

ומה לגבי הפקת סרטונים לעסקים? כאן ישנו עולם ומלואו שיכול לדבר לכל עסק בכל קנה מידה.

מבולבלים? אשמח לעזור 🙂

שמי יוני שפר, ואני צלם מקצועי מזה 15 שנים.

אם אתם רוצים לשדרג את היכולות היחצניות של העסק, אשמח ללוות אתכם, וביחד נמצא את הדרך הנכונה לגעת בקהלים הנכונים ולהניע אותם להפוך ללקוחות משלמים / רוכשים.

הלקוחות שלנו אוהבים לראות קודם עם מי הם עושים עסקים. טבעי שגם אתם הצצתם פה ושם כדי להבין מי אניכבני אדם אנחנו מחפשים את הקשר האישי, ומבקשים לערוך היכרות, גם אם שטחית וקצרה, עם האדם או העסק שמולנו.

 

לאורך התהליך, נפיק צילומי תדמית שידגישו את מי שאתם או מה שהעסק שלכם מייצג. כל פרויקט מביא איתו מסרים אחרים ואווירה אחרת. המטרה שלי היא לוודא שהצלחתי להציג אתכם בצורה האותנטית ביותר, ולהגיש אתכם בצורה יפה ונכונה לקהל.

חוויה מהנה מובטחת 🙂

צילום תדמית לעסקים לא חייב להיות משימה מעיקה שרק נרצה להיפטר ממנה בלו"ז שלנו.

אני מזמין אתכם לחוויה מהנה במהלכה אלמד להבין את העסק שלכם, מי אתם או מה אתם מייצגים, ובעזרת שיתוף פעולה פורה בינינו, נגיע אל התובנות הנכונות ונוציא אותן לפועל הלכה למעשה.

רוצים לקבל פרטים נוספים על צילום תדמית לעסקים? השאירו פניה או התקשרו054-4440203וניגש לעבודה.

התקשרו: 0544440203

אנא השאיר/י פרטיך בטופס: