צילום מוצרים לאמזון

חברת dbpicture מתמחה בצילומי מוצר עבור מגוון אתרי אינטרנט ופלטפורמות מסחר מקוונות דוגמת אמזון, אתרי סחר עצמאיים ועוד.

יש לך מוצר? קהל הלקוחות בוחר בו אמנם על-פי המחיר והמפרט הטכני, אך לייצוג הוויזואלי מעביר אמירה משמעותית וחשובה.

 

אם אתה מעוניין להתבלט באמזון, התמונות שלך צריכות לבלוט מעל השאר. למעשה, התמונות הן חלון הראווה של העסק שלך בעולם האינטרנט. בחיפוש, תמונת המוצר שלך עומדת זו לצד זו עם המתחרים, ואם אתם הצלחת למשוך את תשומת הלב על   פניהם, הרי שהעלית את הסיכוי שהרכישה תתבצע ממך.

צילומי מוצר לאמזון ולאתרי סחר פרטיים

אמזון פתחה בפני מיליוני יזמים ברחבי העולם את האפשרות לייצר הכנסה מהאינטרנט. היא כוללת בתוכה מחסני לוגיסטיקה, שינוע, מעקב אחר שילוח המוצרים ולמעשה מנגישה באופן הנוח ביותר את עולם המסחר האינטרנטי.

ברשותי ניסיון עשיר בעבודה אל מול סוחרים ויזמים שמבקשים לקבל את דריסת הרגל הראשונית באמזון, או שמעוניינים לשפר באופן מהותי את יכולת המכירה של החנות האינטרנטית.

צילום המוצר איננו מתבצע באופן מידי, והדבר הראשון והחשוב ביותר שאעשה, הינו לבחון מי הם הלקוחות העיקריים. למי אנחנו פונים? האם להורים שמעוניינים לרכוש צעצוע בעל צבעים עזים ובוהקים לפעוטות? או אולי אדם שמחפש לרכוש עט יוקרתי למשרד שצריך לשדר תחושה דרמטית יותר? כל צילום מוצר שמביא  איתו תחושה מסויימת, מסרלצופים, יכול להעלות את המכירות בעשרות אחוזים.

לפרטים נוספים מוזמנים להשאיר לי פניה או להתקשר:

  054-4440203(יוני).

 

צילום מוצרים לאמזון - לגולשים שלנו "אין זמן"

צילום מוצרים לאתרי אינטרנט מוכרח להתייחס לאחד מן המאפיינים היותר מאתגרים של השיווק האינטרנטי – לגולשים שלנו. ואם ארצה לנסח זאת בעדינות, יש להם זמן קצר, קצר מאוד.

מחקרים שנעשו אודות התנהגותם של הגולשים ברשת, מראים ש"זמן החסד" שמוענק לאתרים לפני שנופלת ההחלטה אם להמשיך הלאה או להישאר הוא בין שנייה אחת לבין שלוש שניות.

האינטרנט מציף אותנו במידע אינסופי, הצעות בלתי נגמרות, מפתות יותר ומפתות פחות. עלינו לדעת כיצד לבלוט בין כל המתחרים ולהתאים לתמונה את החזון של העסק שלנו,  וממנה לשדר את המסר הנכון לצרכנים הפוטנציאליים.

צילום מוצרים באינטרנט במחירים שפויים

בסטודיו לצילום שלי שנמצא ברמת גן,  אשמח לצאת אתכם למסע שבסיומו תקבלו את הצילומים האיכותיים ביותר, אשר ישקפו במדוייק את איכות המוצרים שאתם מספקים.

לאלו מכם שעושים את צעדיכם הראשונים בתחום אל דאגה, המחירים נוחים לחלוטין, וניתן להתאים את החבילה הייחודית שתתאים לכם.

שאלות נפוצות

כיצד הצילומים יכולים להשפיע על המכירות שלי?

כאשר מדובר על צילום מוצרים לאמזון, לתמונות ההמחשה יש השפעה ישירה וניכרת על רכישה באמצעות חנות המקוונת.

צילומים המדגישים את היתרונות של המוצרים, ומבליטים אותם בעזרת תמונות תקריב ותאורה נכונה, יכולים לשכנע את הגולשים להקליק דווקא על המוצר שלך ולא על זה של המתחרה.

בנוסף, כמות הכניסות של הגולשים אליכם וכן כמות המכירות, יכולים להשפיע על הדירוג שלכם ולסייע לכם להופיע באופן טבעי בתוצאות החיפוש של אמזון.

האם אתה עוסק גם בצילום מוצרים לקטלוגים?

וודאי.

צילומי מוצר לאמזון הוא נישה אחת מתוך תחום כולל של צילומי מוצר המיועדים לקטלוגים ומגזינים, רשתות חברתיות וכיוצא בזה.

בנוסף, צילום עבור אתר אמזון פשוט נחשב לתחום נפוץ, אך טכניקת הצילום והתוצר הסופי שתקבלו יתאים עבורכם לכל אתר סחר.

האם לאמזון יש הנחיות צילום ייחודיות?

כן, לאמזון יש הנחיות ברורות. צילום המוצר מוכרח להיות על גבי רקע לבן, אין להוסיף שיפורים או עיבודים שונים שלא תואמים את המוצר במציאות (למעט תיקוני בהירות וצבע המציגים תמונה חדה ואיכותית יותר).

את התמונות יש לספק ברזולוציה של לכל הפחות PX1000 על PX1000, ובנוסף על הצילום להיות באיכות גבוהה ובחדות מלאה.

אחזור אליכם בהקדם

התקשרו: 0544440203

השאירו פניה ואחזור בהקדם: